assalamualaikum

Ahad, 18 Julai 2010

FLORIA 2010




bismillahirahmannirahim

alhamdulillah..

lepas hajat mak saye nak tgk pesta floria 2010 berlokasi di putrajaya presint da lupe da.. dengan berbekalkan lesen memandu yg baru sahaja luput tarikh tempoh.. aku bwk gak kete dengan semangat yg mak saye bagi..

"bwk je la.. pepehal nati kamu yg tanggung sendiri"

kate mak aku..

"baiklah umi"

kate aku..

dan skali lg.. alhamdulillah.. perjalanan ke sana tiada halangan yg setimpal.. kui3

orait a.. kate bnyk pun x gune.. meh la cuci mate tgk kecantikan mak aku.. keh3

thanks to malvin sebab bg pnjam camera die yg canggih meletop2.. DSLR
maceh2..
maka cantiklah muka mak saya
haha


mule2 masuk mmg camni
x tau nk jln kat mane dulu
dari kereta


sampai terus nak pnjat bnde ni..
hmm..
ibarat mercu tanda..
tp org kate mercu tande ni leh bwk syirik
wallahualam..


org petama yg kene snap gamba mestilah mak sendiri
haha
cantik x??
sape2 nak buat mak mertue sile tgglkan maklumat pribadi anda kat fb saye ye
pompuan je ye


kat dlm utan pun ade bnde ni
utan hapenye a kat putrajaya ni


jgn sntuh nanti bnde ni gigit
mak saye sentuh je tanpe segan silu
x de ape2 pun


ini hiasan bdk2 u..
bnyk gak u yg masuk dlm ni..
tp uiam yg menang..
x silap a


ini dia jambatan yg aku lalu beberape kali sebab x jumpe jln balik
kah3


tersnap


tersnap gak


dan sedang amek gamba..
teramek gamba ni.. (mmg nak amek pun)
sebelah mak aku plak tu

alhamdulillah
susah nak jumpe org camni skang..

ya Allah.. kau redhailah hamba ini dan hiburkanlah mereka dengan berita2 gembira yg telah dijanjikan, ya Allah.. sesungguhnye mereka telah memegang janjiMu dalam mencari keberkatan di atas jalanMu
jgnlah kau hampakan harapan mereka ini ya Allah

wanita adalah hiasan dunia dan sebaik-baik hiasan adalah wanita solehah



mase balik aku sesat... haha.. sian mak aku smpai tdo..
tp alhamdulillah, jumpe gak jalan pulang ye,..

knp x de gamba aku ye..
sebab mak aku x pandai nak pakai camera ni..
sape nak tgkap gmba aku..
haha

itu sahaje ye kisah ku di kala ini

sehingga jari ini ingin menaip lg
assalamualaikum

4 ulasan:

lea berkata...

kim salam kat mak yad...
hehe

yad_element berkata...

ngeh3.. insyaAllah

izzah berkata...

kenape pic2 yg di snap ini nampak cantek?

yad_element berkata...

tgk a yg tgkp gmba.. hehe
x de lah.. sebab kamera yg digunakan adalah kamera yg canggih

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak