assalamualaikum

Ahad, 10 Oktober 2010

akhirnya





akhirnya

penantian untuk diriku udate blog telah berlaku...
aku kesah haperr...

mule2 mesti bnyk bnde nak citer.. padahal malas.. 1st skali kan... camtu la aku, mesti ade 1st skali.. mmg la 1st skali... kang ckp yg ke 150 juta kali mcm lagu lah plak.. kalau korg nak tau la.. itu lagu fynn jamal tajuknya 150 juta kali... best lagu tuh.. tp aku tak sukeerrr... haku kesah haperr... aku slalu gak main lagu tuhh... best wohh.. cume tu la.. aku tak suke ngan liriknye.. keras dann tak bestt.....
ini bukan gitarrr la sampannn... ayooo

enough ngan lagu.. teruskan citerrr... 1st skali,.. yg betulll... 1st skali aku skarang da sem baru.. sem baru maksudnya BARUA pun baru... yes... sem ini aku nak try ntuk perbetulkan ape yg salah.. (bnde same aku ckp setiap sem)... bleh blah la aku... kah3... ape ade hall... my life, my story... my journy... journy to ALLAH.. insyaAllah... (tetibe bajet alim,,, alem tahit kucennnnggg)
dulu aku kacak, skarang aku gelap... apehal la yg buat aku jadi camni....


dan apabila sudah menjadi sesuatu yg diluar jangkaan akuhh... aku cube untuk membetulkan keadaan... bnde aku merekep nihh.. (merepek)...

udah2 la tu zaiyad.. ape bnde ko merepek nihh... aku juga cuba untuk melayakkan diri ke dalam keadaan yg aku rase tak lyk... woiii, pegi mandi la.. (skarang da mghrib...)

ape2 hal.. ade bnyk bende nak citer.. tp mcm same je semue citer manusie itu... monolog bukan pilihan aku.. tp aku suke bermonolog... bla3.... ape bnde yg ko ckp ntah... membebel tak tentu pasal..

smalam aku ke pameran pengantin 2010 yg telah diadakan di KLCC... takde bnde pun.. cume ade pameran pengantin jew.. pengantin ade satu psg bersandeng smalam... aku tgk je.. ye la.. aku tgk je la.. takkan aku nak pegi pkul pengantin laki pastu kate kpd die... woi., ko rmpas tunang aku,.. padahal tak knal lgsung..

pade waktu itu aku dicuci muke oleh sorg awekss tu.. tak la lawa sgt.. tp berkenan la.. berkenan buat cuci2 muke lerrr.. yg aku tak thn, die pegang2 muke aku,,... aku da la tak seleseerrrr kne pgng ngan pompuan nihh.. hampehhhhh... tp nampak la perubhana tuhh.. ketare sgt muke kuhh... mungkin sebab aku ni jenis yg mls nak cuci mukerr.. lantaklah sane...duration perubahan pun tak lame.. 3 minit jerr..


muke ku sebelum dicuci dengan awek tuhhh


selepas 3 minit berlalu.. inilah jadinyerrr.....


setengah jam lepas tuhh...
lintangpukang semue yg ade kat situ... haku kesahh haperr... aku igt ade ape la...


dan semue kembali kpd normal....

maaf.. hati aku masih tak betul lagi...

1 ulasan:

shams berkata...

hmm kelihatan seperti jiwa mu tengh serabut..
manusia tak pernh sendiri..tapi manusia lah yang suke menyendiri...
pape pun lau ko susah hati sgt, kembali pada YANG MAHA ESA...
DIA sentiasa ada tuk hambanya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak