assalamualaikum

Khamis, 14 Oktober 2010

laman soSIAL network yg haram





assalamualaikum dan salam sejahtera

knp saya memilih untuk tidak meletakkan gambar.. ini kisahnya.. penah denga stalker, bermacam2 kemungkinan boleh terjadi terutamanya kpd kaum wanita. ape yg aku nak tekankan kat sini adalah, gambar korg yg sgt canteekkk tuhh, yg bajet smart tuhh, yg banyakk songehhh tuhhh, org boleh tgk bile2 mase dan bile2 die suke. that mean, kite tak tau ape yg ade dlm otk org yg tgk kite tuhh.. mmg, walaupun kite boleh ckp camni "think positive".. tp penahkah anda fikir org yg lihat gamba anda juga think positive... kadang2 aku rase pelik gak, knp la nak letak gambar berposisi bnyk2 sedangkan muke kite satu je.. ape niat kite ek bile letak gambar yg penuh dengan maki2 halus manusia..

gambar ini telah dinilai sebagai gambar yg paling dimaki oleh nyah3 yg lain... tergode youuu... (bukan hiasan)

camni sebenarnye.. aku tak kate la tak boleh letak gambar.. itu ikut kehendak masing2.. cume hati2 skit... skang ni zaman fitnah.. mcm2 boleh jadi.. sebagai contoh la.. wanita.. tengah jln2 kat jalan, kemudian ditegur mamat yg tak dikenali. mamat tuh ckp die knal kat laman web sosial dengan menyamar sebagai salah sorg rakan dalam network die, (dah mcm MLM dah), dan die berkenalan ngan korg dan korg ikut je, kmudian korg phm2 la,
penah denga kes2 yg kantoi dan di oork2(rogol),, mereka semue kebanyakan knal tak smpai 2 mggu....
haiii.. bleh knall... sye ade kete.. boleh sye hempok kepale awak ngan kete sye mcm sye buat nihh...

in internet, everything can be done... kuat kencing itu bnyk dan lumrah... so, alert kene lebih la.. ohh... tak abes lg ek.. gambar tuhh.. korg dah la tak privesi.. org bleh amek gambar korg then edit.. hoho.. itu yg paling bahaye.. org edit utk tujuan fitnah.. korg bile lg... mcm yg terjadi kat sorg muslimah yg wallahualam aku tak knal.. die hye letak gambar satu je.. siap pakai tudung lengkap lg.. tau2.. org dah edit gambar die pakai tudung tp bogagagagaga.............. paham2 la ye..

gambar awek aku yg dah diedit dengan cermat oleh malaun mane tah.. tp sweett laa.. ini buat aku syg lebih kat awek aku.... (aku single lg okehhh)

knp skang aku tulis tunggang terbalik ek... ntah la... ape2 pun hati2... dunie internet nih bahaye... wallahualam.. jika diberi izin dan kekuatan aku menaip lg..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak