assalamualaikum

Isnin, 7 Februari 2011

tag award?



bissmillahirahmannirahim
aku mule2 jadi baik an.. sebab ade org suruh tgk award ape yg aku dapat.. so.. aku dengan baik hati aku tgk lah.. name sedap.. farhan aziz.. mule2 aku ingat perempuan la.. skali lelaki daa... cait.. muahaha... 


fokus zaiyad! ehh


tp aku tetap la terime apekebende tah yg budak2nye suke buat pun an..
buat jgk lahh.. 
caranya adalah seperti..

  1. jawab soklan
  2. letak link org yg nak kite tag
  3. dan pegi ke setiap link itu utk bgtau
  4. sekian..



Apakah nama blog favourite anda? (Sila sertakan link sekali)
ni macam blog porno.. ehh.. bende ni yang aku malas skali nak jwb. mane taknye. setiap kali aku jwb mesti aku jwb 'BLOG SeNdiRi La yG JadI Peb3ReT Ku pUN' huh!

Sudah berapa lama anda berblogging?
bloging ape? joging? ape froging? ehh.. ntah la, tak igt la.. tp kalo igt balik pun buat tacing je.. huu

Adakah anda seorang yang Kakkoii? (Kakkoii = Cool)
adakah anda? ya dan tidak!.. jawapannya ada pada cermin..

(mule la tu ramai2 nak tgk cermin an..)

Jika ditunaikan 1 hajat, apakah hajat anda?
jika aku tunaikan Solat hajat. abku berhajat ingin diterime segala amalan dan dicatatkan Hasanah pada catatan aku di sebelah kanan aku.. cewahh..
BETUL LA NIH!!

Siapakah 4 mangsa TAG seterusnya?
muke diorang ni tak tau malu tau wa cakap lu... ape? lu? ape? laici? wateber





Terima kasih kepada encik.... encik?? faizal? ehh...  Farhan Aziz kerana mengtagkan diriku.. akhirnya ade gak org pggil aku bro... seb bek bukan brok... brokban betul la korg nihh..
alhamdulillah

Ini Awardnya, best pren poreber. iyelah tu..

2 ulasan:

lea berkata...

apa liu2???

:P

yad_element berkata...

amma... ehh..

ntah.. mcm tiut2 je sebut.. huu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak