assalamualaikum

Rabu, 30 September 2009

lahirnya pembuat dosa


assalamualaikum...

name aku mohd zaiyad b soiful bahri.
lhir pd 2hb 1 1988.
lokasi adalah di sepang...
seb bek time tuh litar sepang tak buat lg.. kalo da buat kompem aku jd driver f1.. what ever
aku dlahirkan dengan cukup sifat.. alhamdulillah
tapi aku lhir tak cukop bulan.
aku igt lg time tu.. dasyat... aku kluar2 pastu jntung aku berhenti sekejap..
time tu daddy and mommy aku da nanges2 da.. yg kesian aku tgk mak aku la...
die meroyan..

"saye akan lakukan yg terbaik" kate doktor.

kemudian doktor lakukan la yg terbaik...
di ketuk2, di tepuk2, di pukol2, di tumbok2, di maki2, di tendang2 dada aku..
sampai aku tonggang terbalik...
last2 aku sedar..

alhamdulillah lg..

hidup lg aku..

sampai skarang..

buat dosa..

adoyai...

bile nak tobat nih...

mak aku tak brani nak citer kat aku...
trauma katenye..
aku dpt tau dr pakcik aku..
time tu, pkcik aku ckp bdn aku ngan tapak tgn die same je...
patut la aku rase mcm ade kesan tamparan kat satu bdn aku
what ever lah..

itu kisah aku time mak aku lahirkan aku..
ah.... aku lahir dlm 7 bulan.
tak cukop bulan la tu...

alhamdulillah lg..
aku masih boleh buat dosa..
mcm haram...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak