assalamualaikum

Rabu, 30 September 2009

si pembuat dosa yg single...

knp aku single lg ek???
dan ta penah kapel ek???
ntah la

tanye sket..
ape yg korg phm ttg kapel???
ade setengah ckp kapel itu haram..
ade setengah lg ckp tak plak..

camne tu ek???
kalo org tu setengah bdn jew...??

what ever lah..
yg aku tau...
dlm membina perhubungan di antara manusia tu perlukan kesabaran, ke ape tah lg... tp yg penting kite tau di mane kite berade dan pegangan kite., mksudnye agama kita la.. kite ni ade agama kan.. agama kite agama syumul, ape yg nak kite risaukan.. istilah kasih dan sayang antara manusia kpd manusia berlaku semase wujudnye hawa untuk adam.. ketika itu nabi adam a.s terase kesunyian yg bgtu sunyi.. (ye ke ayat die camtu??) kemudian Allah cipta hawa drp tulung rusuk nabi adam a.s.. dan kesunyian yg melande nabi adam pun hilang dgn hadirnye hawa.. penyeri hidup...

tp istilah cinta itu aku tak boleh komen apew2... cinta itu sukar diungkapkan.. cinte itu lhir dr hati yg sgt luhur.. bohong la manusia kalo tak penah jatuh cinta.. walaupun cinta dlm hati, walaupun cnta pandang pertame, walaupun cinta sesame jenis(haram la org yg buat nih).. tp pintu taubat masih terbuke lg.. insyaAllah..

back to da topik... knp aku single lg ek??
ntah la..
nak ckp muke takde market.. ade jew (yola).. muke tip top lg, nak kate bdn takde cuting.. huh.. tgk la diriku.. smart gitu.. lg ape lg ek... nak kate pemalu. ade la sket. hehe.. nak kate itu ini, ade je la yg dpt menghakis bende2 tuh.. so lyn..

um.. semua org penah jatuh cinte.. alahai.. cinta dlm hati.. bertahun-tahun aku pendam dlm hati.. last2 kantoi.. mls nak fikir..

aku penah jatuh cinta.. start dekat tingkatan 5.. tp aku jenis suke pendam sampai jd pekasam.. hahaha.. mcm hrm rasenye... langsung aku punye result spm mcm hrm gak.. pastu smbung plak time stpm... lg la haram.. tu la. suke sgt pendam perasaan. ntah la.. aku lyn je..

bukannye ade org taknak kat aku.. belambak. aku je jual mhl.. memain plak aku nih.. ade gak la aku terus terang.. tp semuanye kene tolak, hu... lg cam haram.. semua la kene tolak.. mane taknye, aku suke tolak pmintaan org len.. kire balasan la. org nak kat aku, aku taknak... aku nak kat org, org tu plak taknak.. mcm haram.. what ever

hum.. tak tau la ape akan jd lepas nih.. aku lyn je. walaupun hidup aku sendiri tunggang-langgang. ha lg satu.. aku tak tau jg hati org.. tak tau nak ucapkan terima kasih, tak tau nak ucapkan mintak maaf, lg tak tau mau... padahal aku ni jenis pemalu.. what ever lah..

jam 11.45pm pd 30/9/09

mcm nak tido....
ok..
tido dulu...

zzzzzzzzZZZZzzzzzzzzzzz

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak