assalamualaikum

Khamis, 1 Oktober 2009

tragedi puase 13 september 2009

tanggal 13 september 2009..
lg seminggu org nak sambut aidilfitri
pkul 3.30 pg, lbih kurang...

jiran aku jerit smbil baling kasut kat pintu umah aku...
aku buat bodo jew.. time tu tgh mamai gile..
org tgh tido kan..
die jerit2 terbakar..
lg la aku buat bodo jugak..
tp aku prasan ade bahang api kat luar...
terus aku bukak pintu..
nah..
KERETA MAK AKU, MOTORSIKAL ABG DAN BPK AKU TERBAKAR
YA ALLAH
mak aku jerit..
aku tgk jew..
jiran aku jerit, suroh pdm api..
dlm tergese2 tu.. aku amek baldi.. ulang alik aku pdm api dr bilik air ke depan umah...
jiran aku jerit lg.. gune paip kat luar..
dlm hati aku ckp.. ye tak ye jugak ek..
ape punye otk la aku ni.. mcm hrm..
skali aku gune
lailahaillah...
air die mcm air siram pokok tumbuhan mak aku...
punye la lembut airnye keluar..
adoyai..
siram jela..
dalam kereta aku siram..
tp jauh la..
takut meletup
hehe
lepas kebakaran dpt dipadam..
kami sekeluarge sahur mcm biase..
mcm takde bende yg blaku..
aku pegi bgtau bapak aku kat umah isteri muda dia..
chait punye father...
die ckp lepas tuh kene report polis..
aku pun report la polis...
tamat

catatan keharaman budak2 kampung aku..
mmg mcm haram diorg tuh...


kene bkr..
ape nak jd ngan zaman skarang nih..
org laen sebok nak pose
dorg nak bkr2..



tgklah
ALLAH kalo nak tarik nikmat manusia sekejap jew..
mybe kami sekeluarge kufur nikmat kot
hehe



ayoyo...
mule2 kancil nih boleh muat 5 org jew...
tp skang bleh muat 10 org...



adoyai..
tige2 pergi dlm skelip mate..
mate pun pun due bijik jew...
adik aku mcm sengal kebengongan tgk keadaan kereta dan motor..
aku gelak jew smbil tgkp gambr


nmpak sgt ade org bkr..
tgk, tgk, tgk,...
ade org koyakkan seat motor..
cantek jew...
botol bau petrol polis da amek buat bhn bukti..
tah pape


alhamdulillah
aku bersyukur sgt kuarge kami takde pape...
ok2 semua..
jiran aku pun same..
hehe
pepehal pun.. hrp org yg buat nih dpt petujuk dan cepat2 bertobat..

2 ulasan:

AkuAyie berkata...

aduiii ank sapa la yg buat jahat ni..isk3

Helas木村 berkata...

wahh salam sahabat terlebih dahulu.. aku ucap salam perkenalan...

then 2nd nya... tu dugaan semata2.. barang material boleh dibeli lagi.. selagi nyawa kita masih ada..

ok dats all.. salam...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak