assalamualaikum

Isnin, 5 Oktober 2009

xfresh fm


bismillahirahmanirrahim..

xfresh... sume org tau ape xfresh tuh... ade gak la yg tak tau.. agak je la.. x fresh fm adalah salah satu chanel atau saluran radio yg ade kat malaysia nih... tp bukan radionye yg nak dicerite di sini.. yg nak dicerita adalah ape yg adew kat laman web die nih... www.xfreshfm.com.my kalo tak silap la..

dalam tuh ade mcm2 bende.. dan yg paling aku suke adalah.. x bual.. tempat untuk chatting.. best gile ah... ramai org aku kenal dr sane.. mule2 chat, pastu gado, pastu maki, pastu mintak YM, myspace.. ape lg la.. mcm2..

pastu ade gathering tuk budak xfresholik... kalo eja die betul la... what ever.. tp aku tak penah pegi la.. hehe.. rase cam haram gak a..

aku start kenal dr membe aku.. membe form 6.. name tak pyh disebut.. nick aku mule2 adalah bapak_hina.. adoi.. aku gune nick ni tuk gadoh ngan maki org jew.. nmpak besar kan.. haha.. mmg best la time tuh.. asek gadoh jew.. start dr tahun 2006.. sbb nih time nih aku form 6.. =]]

aku da tak pakai da nick tuh... tp kadang2 je.. hehe.. skang aku gune nick yad_pierre.. knp aku gune nick nih.. aku pun tak tau.... yg nih serius sket... nick ni mmg top kat xbual tu.. tp aku skang nih mcm mls jew nak jgok bende tuh da..

lantaklah.. ape2 hal pun... kami tak hot kami cool (trade mark diorg)



logo

kasut.. tah betol ke tak.. tak tau a

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak