assalamualaikum

Rabu, 14 Oktober 2009

gambar si pembuat dosa

assalamualaikum

sebenarnyew aku tak tau nak tulis pew..
tp aku tulis je la...

ini adalah gmbr aku yg latest..
korg tgk la..
aku da bosan da tgk gmbr ni sebenarnyew..
hehe

sebenarnye kalo korg perasaan bape bnyak perkataan sebenarnyew aku tulis??
sebenarnye la...

ape yg benar aku pun tak tau sebenarnye

ini gmbar aku..
nk tgk kat tagged ngan friendster aku pakai gmbar nih



ini la membe yg aku ckp tuh...
membe baik la sgt.....
mcm f^&*


raye tuk tahun 2008
sebab 2009 kete kami kene bakar
tragedi puase 13 september 2009
tekan tuk ke sini

ni kucen aku..
namenyew chosimba..
tp panggil simba..


ni ayah aku...
hehe
smart tak??
sebijik cam aku
tabibmuda.com

2 ulasan:

Helas木村 berkata...

like father like son.. but iman x dapat diwarisi dari seorng ayah yg bertakwa.. =)

Anem Arnamee berkata...

Salam..

alolo simba comey la..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak