assalamualaikum

Jumaat, 9 Oktober 2009

kerja

assalamualaikum...

hehe.. mcm yg korag ketahui aku nih student.. bile mase tah aku gtau..
takpe la.. aku gtau la ni..
aku student kolej biase dan kami semua tlah kene kencing ngan kolej tuh...
dan aku baru jew masuk kolej tuh... yela kot.. pdhal da stahun dah.. hehe

hum.. kolej aku nih da la tak menentu klas nyew..
so.. bnyk la duet aku mbazir kat diorg..
dan saket la family aku dok mngantar duet kat aku stipa bulan..
nak harap duet pinjaman(PTPTpu) takde makne... lol

aku rase mcm nak keje... tp mcm takde mase jew..
(ye la, mase aku hbis kat internet jew.. hehe)

aku slalu ikiut org part time g katering.. atleast ade la duet aku.. tak pyh mintak2 parent..
ye la sgt...

tu la.. kalo di fikirkan
aku mcm nak keje jew..
korg ade cadangan tak???
komen la...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak