assalamualaikum

Isnin, 12 Oktober 2009

tarik motor???

assalamualaikum...

alunan lgu sprti mengajak aku tuk ikut menari besame sedangkan lgu yg diputarkan kebanyakan lagu yg jiwng2..
agaga

humm..

isnin, 12 oktober

sedang aku turun ke bwh ngan harapan pulang ke rumah awal pd petang kire2 jam 3 lebih..
aku ternampak lah budak2 umah aku yg lame...

bercerite ttg diorg ngan diorg sampai esok tak abes..

alhamdulillah member baik a.k.a kwn bek aku dtg.. boleh lah aku blah dengan selambenyew..
alhamdulillah dlm hati aku.. agagaga

sesampai di kwsan kejadian@kwsan yg keras... kami ingin membuke kunci motorsikal kepunyaan pakcik membe bek aku tuh..

perasaan kami teralih kpd suatu perasaan seram sejuk yg tibe2 dtg dgn sendirinyew...
aku toleh, die toleh.. alamak!! 2 org abg yg boleh dianggap muke gangters...

pergh.. seram sejuk... dorg sedag memegang motor jenis b*&^*.......
aku nmpk la.. time tu dorg tgk kami.. lg la kami seram sejuk.. die pun tnye kpd kmi..
korg kenal ngan tuan motor nih... kami geleng.. kami jwb ngan serentak.. mybe student kot..
lyn...

pastu diorg ckp motor tuh motor tak byr, tak penah byr pun.. kmi iyekan aje lah..
pastu aku pun nak blah lah dr situ.. tetibe dorg mintak tolong.. ah... da tak sedap dah..
die suroh kami tolak diorg smpai stor tempat simpan motor..

adus... cane ni.. aku ikut je membe bek aku.. dan tak semene-mene membe bek aku pun ckp ok..
alamak.. parah nih...

maka tolak lah kami ke satu tempat.. masalhnye aku yg kene nek motor tuh.. die tolak aku kene tolak.. adoi..

dlm perjalanan punye la aku riso... riso ape akan jd, riso betul ke tak, riso2... ish3.. takpe.. bnyk2 bdoa, selawat... sampai di suatu tempat, aku riso lg.. lg riso.. da la tmpat tu mcm tkde ape..
pastu aku tido... eh2.. bukan.. aku tgk tempat tu bnyk gak motor

kemudiannyew aku turun dri motor dengan harapan yg tiade harapan lg..
adoi.. ape yg aku buat kat sini nih... dah tu.. bro2 tuh jamin kami takkan ade apew2.. so, kami rilek2 la.. die jugak hulurkan 10 rggt.. and kami terime dgn rase berat hati..

dah tu abg tu tunjuk bukti yg diorg adalah org baek2.. kami pun blah dengan sesatnyew.. mane tak nyew, sampai kl sentral sampai.. haha.. mcm bangkai..

balik tu membe bek aku ckp tutup mulut.. aku ckp ok... tp die tak ckp tutup jari ketike menaip..
hehe..

kesimpulan kpd aku..
jgn terlalu mudah percaye and ikut org dgn mudahnyew..
jgn lupe mintak lebih
jgn membuat kesimpulan kalo takde ayat...
jgn hakimi buku melalui kulitnyew...

hehe

aku yg merempit...

assalamualaikum..

ha... abg tu ckp.. kalo pepehal jgn lupe kontek kami..
ye betul atau tak..
biar je la.. tawakal je la.. hehe

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak