assalamualaikum

Khamis, 8 Oktober 2009

suke buat dosa

mule dimulakan dgn bismillahirrahmanirahim..

alhamdulillah... aku msih ade pegangan lg..
hehe

dlm hidup yg serbe boleh nih... ye ye ar jew..
aku sering lupe diri, lupe daratan dan lupe aku kat manew...
aku mudah lupa...

aku sering bongkak.. bukan bongkok.. bukan bongok..
aku sering riak.. bukan arak.. bukan teriak..
aku sering meninggi diri.. bukan menonggeng.. nek motor best..
mcm haram..

ape bende yg aku nak ckp adalah aku nih perangai sukar diramal..
tp membe aku ckp aku ni senang diramal.. sekejap je diorg leh tau aku nih jenis cane..
aku jwb balek kat diorg.. mesti aku ni cam haram,,, what da f#*k...

sejujurnye aku nk ckp yg aku nih sorg yg suke bermegah.. bukan shoping kat pasaraye megah...
kire mcm aku ni nak semue aku jew yg betol.. tp kadag2 salah gak.. hehe.. haram lg...

itu la manusie.. jgn tgk org len.. tgk diri kite dulu... kite ni sape nak menilai org len.. sedangkan kite ni mcm haram gak..

jahatnyew aku suke tgk yg bukan2.. eh2??? bukan... adoi... mcm haram.... jahatnyew aku adalah aku punye keupayaan mate yg boleh melihat kesalahan yg kecil dekat seseorg... walaupun kecik je bende tu.. kire mcm aku ni slalu nmpak kesalahan org jew..
ape nak jdi ngan aku nih...

aku nak ubah bende tuh.. tp mcm da sebati ngan aku plak.. hai... bile la nak dpt petunjuk nih...

ya Allah... berikanlah hambamu petunjuk dan hidayah... aku sgt perlukannye..

stakat nih...
takde idea nak taip

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak