assalamualaikum

Sabtu, 3 Oktober 2009

study si pembuat dosa 2

sambungan drpd ape yg berlaku...

selepas aku ikut abg aku dan meracau tak tentu pasal.. aku dudok kat sane dalam 1 minggu camtu lah... aku da lupe.. pastu mak aku amek aku balik.. die kate ntah la.. aku da lupe gak.. humm... rupe-rupenye kami sekeluarge kene pindah da.. ape nak buat.. aku ikut jew. hehe

kami pun berpindah lah ke teratak baru.. alamat

lot 3031 jln masjid bt 9
kebun baru
42500 telok panglima garang
selangor DE
malaysia

dudoklah aku di teratak baru bsame kuarge yg tercinta(tgk... aku cinte kuarge aku jew, takde pun kapel2.. hehe) time tu umo aku kalo tak silap aku baru masuk 7 tahun.. lupe plak.. makcik aku yg perangai agak tak konsisten tu pun pindah gak kat tempat aku.. adoyai.. sebelah umah plak tu.. bertambah la dosa aku mengutuk org.. adoyai

suatu ari mak aku ngan makcik aku bwak adek bradek aku, aku skali la.. tuk usha2 skola.. biase la budak2 lg time tu.. hum.. punye la aku teruje time tuh tgk skla tinggi2.. padahal 2 tgkat je.. skola agama plak tu... ape nak jd la aku nih... name skola tu madrasah darul mujahidin.

tgk, tgk, tgk... skola agama siyot... aku igt lg lagu skolah tu...

mujahidin nama madrasah kami
melahirkan cita2 murni................................
errrrrrrrrrrrrrr...........
(time ni aku da benti dah.. hehe)

aku skola kat situ sampai takat darjah 2 lebih jew.. drjah 3 smpai bulan 3 je kot tak silap aku.. aku buat bende bodoh kat skola tu setahun skali.. kalo ade org yg igt bende nih malu aku.. mcm siyot.. mak aku masukkan aku kat skola len plak.. patutla aku skang bnyak buat dosa, hehe.. pastu mak aku mcm biase ngan makcik aku yg tak tahu erti jage mulut bwk kami ke sekola baru.. wah.... kagum2.. sekola ni lg besar.. aku tgk mcm bodo jew.. what ever..

masuklah aku kat skola tu bermula dr drjh 3 dlm 3 bulan lebih... aku blaja la kat environment baru.. name skola tu sekolah kebangsaan kebun baru.. tak silap aku la(name skola pun da lupe) punye berie aku skolah... slalu gak la masuk bilik guru besar.. topik utama ceghu kat sane adalah mintak YURAN.. skola bodo, manusie bodo, takkan tak tau kami org susah.. BODO PIANG LA ORG YG TAK TAU ERTI KEMANUSIAAN... slalu mintak yuran.

aku tak suke, kami org susah dulu.. kesian kat mak aku, beria2 nak skola kan aku, last2 kami jd cam haram gak, terutamanye adek-bradek aku, cam haram.. aku gak buat bende bodo kat skola tu smpai drjah 4 jew.. pastu aku da insaf da.. sape yg penah satu klas ngan aku tau la ape aku buat.. hehe..

skolah agama plak atau dikenali ngan skola petang ak bermule dr drjah 3 lebih jgk.. ikut aku masuk skolah baru.. tp aku skola kat situ awal tahun jew.. time org pegi dftar.. aku ikut skali pegi dftar.. tpi 2 3 hari jew... pastu da tak masuk da.. aku dok umah.. ponteng.. hehe smpai la name aku kene potong dan berhenti.. smpai drjah 5.. hehe

time darjah 6 plak aku skola petang plak... pg tak skola.. adoyai.. sebabnye kuarge aku tak mampu... aku sayang mak aku... betul2 sayang kat die... aku pggil die umi.... hehe.. setelah strugle ngan drjah 6 yg hanye skola agame dan tak tau ape2 sebab tak penah skolah agama dr awal.. aku survive tuk hadapi perikse.. UPSR aku tak amek.. hehe.. BCG pun takde...

hum... tamat lah cerite skola rendah aku... banyak bende blaku kat kuarge aku time nih.. mcm2.. yg paling haram adalah bapak aku kawen lg satu.. lg haram..

bersambung...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak