assalamualaikum

Isnin, 18 Januari 2010

alkisah.. t**k...

rasenyew kalo korg bace blog aku..
kompem korg tau siape aku...
lol..
mane tak nyew...
aku asek tulis psl diri aku jew...

lepas ni aku da kurgkan tulis psl diri aku...
ramai gak ek pengsekodeng aku..
tak kisahla.. hidup yad (kate korg)
lol

anyway...
jgn difikir derita yg akan berpanjangan...
kelak akan membawa putus asa pd tuhan..
(bak kate lagu nasyid kehidupan)

so..
aku akan fokus kpd isu semase..
politik???
tak main la...
agama??
aku akan mintak kepastian dan bukti sahih baru leh publish..
diri??
skit je la


sory kwn2... kwn2 sory.. ayat da terbalik... korg akan slalu nmpak la ayat camni nanti


sian kat mak aku... eksiden ari tuh...

my new face with rambut yg dipotong
jgn ckp ape2.....

2 ulasan:

Helas木村 berkata...

teruskna ber blog.. isi x kesah.. janji happy!!!!

yad_element berkata...

ngeh3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak