assalamualaikum

Ahad, 17 Januari 2010

apabila berada di bwh ketiak mak

assalamualaikum..

wahai teman2 yg aku hormat skalian..

pade hari khamis lepas aku ade la balik umah..
jguk parent aku semue.. parent ory, parent angkat.. sume jumpe.. just step mother je tak jumpe..
(org ckp step mother ni jht... ha... betul la tu,,, yg korg tak tau.. haha)


aku balik jumpe la parent aku.. da lepas jumpe.. aku mcm biase.. melekat and menebeng kat umah bersame mak aku..

berite2 yg pns slepas aku balik..

i)adik aku yg kecik skali da sunat dan dihantar ke skolah beragama.. waw...
ii)mak aku eksiden lggr bontot kete org... tp die tade pape
iii)ayah aku mcm biase.. selang seli.. hari ni kat umah mak aku.. esok kat umah mak tiri aku..

alkisahnyew.. pd hari kedue aku da keluar da.. pegi umah membe aku.. mak die mak angkat aku.. so.. ape de hal... aku pun tdo la umah die.. tggla la mak aku bersame adek aku yg lain.. hari kedue ek.. hari pertame aku da tdo kat umah dah..

bile kat umah mak angkat.. mcm biase la.. besar kan diri.. and.. ptong rambut(ikut permintaan die.. siape die.. ehem2... wuhaaaaaaa!!) mkn and tdo.. unfortunatenly, aku bwk laptop aku yg penuh ngan game.. sernok korang main game ek... takpe2.. main2.. aku bg... igt slamat la kalo smpai umah die... mane tak nyew.. bile kat umah adik aku bantai main.. bepppppppppppp!!!!!!!....

smbung citer.. tp mlm tu kami ade la lepak2 kat taman smbil mkn ayam beli kat tesco.. air mineral botol besar.. pergh... selera beb.. walaupun ade anjing kat situ... aku, membe aku name fuad and muaz.. 3 org jew... laki sume... tak caye ade gmbar.. tp kat membe aku.. x sempat nak tranfer... aku plak mane nak dpt gmbar2 camtu gune nset aku... almaklumlah.. nset jenis skrin itam putih..

kemudian esoknyew pd hari sbtu ptg aku pun pulang ke pangkuan keluarga.. syg kat mak aku... mlm tu trus landing... mls nak fikir2 dah... tp adik aku la mengadap laptop aku.. jhnm2.. biarlah.. sekali sekale.. bukan slalu aku balik pun... ha.. main2... takpe2.. aku bgi... esok aku belikan lg 8 tuk korg...

rutin aku bile balik rumah..
inilah die....


jgn tak caye...
inilah die...


aku sebenarnyew kene tolong mak aku msk.. hehe.. jgn tak caye.. mmg da rutin.. muke aku yg slalu tolong mak aku..




mkn tme..
menu
nasik putih+ikan goreng+ubi ngan labu msk lemak+ikan masin
air kelape..



kucing aku yg tau2 da amek kpale ikan gorng dlm pinggan yg aku tgh mkn.. lahanat



buat muke tak bersalah dan nak kene penyepak...
da kenyang camtu la...








kete mak aku yg eksiden... da byr gnti rugi da kat org tu.. sian mak aku



miss diorg... rase berat je nak tggl kan diorg semue....
walaupun perangai mcm setan(adikbradek aku)

tp lg berat tggl laptop kat dorg.. haha

sehingge update lg..
adios

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak