assalamualaikum

Rabu, 14 April 2010

knp lelaki berdiam diri




knp lelaki memilih untuk berdiam diri...

lelaki memilih untuk berdiam diri disebabkan oleh perkara2 tertentu... mengarut

  • lelaki sukar utnuk menyatakan sayangnya kpd wanita, itu sebab kami memlilih untuk diam.. dlm konteks ini.. dpt kita lihat yg para lelaki ni nmpak jew gentle.. tp sebenarnyew sgt lemah lembut dan peramah dlm melahirkan hasrat tuk memiliki kaum wanita... walau semacho mane pun lelaki.. gugup dan ketidakstabilan pd lutut kaki akan menyerang lelaki bila berhadapan dengan atromen... kemudian atromen mengfire raksasa itu sehingga penat..


  • lelaki akan berbohong sunat kpd teman wanita dan juga wanita2 dan juga ibu bapa..(bnyk bohong dan berkata dusta).. ini kerana kebanyakan mereka2 akan tidak dapat menerima hakikat yg sebenar walaupun perkara itu tidak lah seserius mana.. lelaki juga mendiamkan diri bukan kerana takut kpd wanita tetpi kerana tidak mahu bdn menjadi masam.. hoho... x de kaitan..

  • dalam soal menyoal antara laki dan pompuan bertengkar bukanlah jln yg terbaik.. tetapi sebaliknya jalan yg terbaik adalah jln yg di redhai Allah.. jd.. nikahlah... sebab.. last2 laki akan pujuk pompuan dan pompuan akan gedik dan laki pun jdi gedik.. "gedik ey" kata zul

  • jgn mendesak lelaki untuk berterus terang walaupun sudah terang lagi bersuluh.. orait.. ahli psikologi juga beritahu.. cara terbaik untuk mengenal lelaki adalah dengan memerhatikan perlakuannya.. but seriusly... jgn lah korg menggedikkan diri dengan muka korang tu x kira laki ke... pompuan ke... same jew..

dari pengalaman saya sendiri.. saya mula minat kamen rider kerana budak sebilik saya peminat cerita bersiri itu.. dan saya hnya menumpang untuk melihat sahaja.. last2 timbul minat.. tgk je lah alang2... kamen rider.. henshin... lalala

ape2 pun.. bersyukurlah atas rahmatnya, bersabarlah dengan dugaannya


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak