assalamualaikum

Ahad, 2 Mei 2010

membe kawin..



salam..
sihat semua???

harap korg sihat... igt surat ke ape gue tulis nih... ahhhhh....

sbtu lepas gue ade balik ke rumah disebabkan oleh membe satu kelas gue kawin.. tahniah.. melepas gue.. huhu.. x de la.. saje je..

tp kan... kat kelas gue tu,.. hnye 2 org je da kawen.. huhu.. pompuan a sume.. lepas ni sape a.. (jgn gue dah la) huhu..

tp takpe.. Allah lebih mengatahui...

persoalannya.. knp gue balik awal.. sedangkan membe2 gue yg lain telah memsg gue tnye knp gue balik awal... gue pun x sangke gue balik awak...

ini desebabkan oleh perut gue yg tgh sakit.. or dalam kata kosa yg sebebnar.. sakit perut mahu ke jamban.. tetapi memandangkan gue ni macho dan x sedar diri.. gue tanak a gune jmban umah membe gue tu.. ye la.. cirit kot.,. nanti tgh buang satu umah bau.. da la dorg tgh kenduri keranda.. bla3....

but.. diucapkan selamat pengantin baru...

huhu...

gue bile lg??

persoalana yg paling hangat2 taik kuda...

orait lah...

gue doakan korg bahagia slalu bersama2...

kpd membe2.. sory... (tau dah, korg nati ckp sory naik lory la,..)

tabik kat kuarga dorg buat ala2 jawa... sian pasangan membe gue tu.. kene ikut tradisi jawa..(laki die org klantan)

lepas ni kenal2 lah budaya jawa.. huhu

gambar hiasan

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak