assalamualaikum

Ahad, 23 Mei 2010

tag dari Miss ladyboss


The rules : Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 23 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 5 people to be tag :)


  1. hari2 tdo..
  2. hari ni x de function ape2
  3. boleh plak salah tgk tarikh daftar subjek!
  4. cat ialah binatang yang comel
  5. Final da abis.. ALhamdulillah,,
  6. Nak jumpe Ummi...
  7. x suke Apam balek
  8. kolej aku x de anugerah dekan....
  9. tgk movie smpai awal pagi
  10. x sabar... weeehaaaaaaaaaaaaa... (ape bende tah)
  11. asal bdk tu on9 jew internet mesti jd lambat.. sebab ape.. sebab bdk tu punye pasallah
  12. da tataw nak kate pe.. taip jew
  13. Izzah prasan!!!!! what can i say its a fact
  14. ape mamat buat dlm bilik aku nih....???
  15. malam ni mau tdo lg...
  16. Lapa gile
  17. Xsabar nak tunggu raya korban
  18. usha la selalu : www.yadelement.blogspot.com.. hahahaha
  19. Sume orang yang aku tag.. suke hati la nak tag ke tanak... pedulik hape aku
  20. next week ade daftar subjek
  21. kurang ajar
  22. Beg tersayang : seliper jepun
  23. Rabbit lagi cume dari kucen <----------------------- ayat dengki kat aku.. takpe2
wa mau tag
cik epal..<--- kalo die prasan la
katakejaw
nurita
nana
lyna





camni die ckp x comel??


3 ulasan:

izzah berkata...

izzah baik and its a fact!!

yad_element berkata...

prasan.. prasan.. prasan

Zazachan berkata...

comel kot kucing tu pose..huhu~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak