assalamualaikum

Isnin, 24 Mei 2010

sem sem sem sempoi or semester or hamster or or org ta tau




nobody perfect...

alhamdulillah... complete sem 5.. walaupun x secomplete mane sebab aku telah melakukan satu kesilapan besar.. humm.. takpelah.. anggaplah itu ujian dr ALLAH.. (salah diri sendiri pun)

silap or x silap.. itu perkara yg lepas.. ape yg penting teruskan pembelajaran... walaupun semangat aku mcm da takde.. tp aku gagahkan jugak tuk blajar.. ya ALLAH.. perbetulkanlah niatku dan KAU luruskanlah hatiku yg sering bolak balik ini...

Anas bin Malik telah berkata bahawa rasulullah SAW kerap membaca doa

"wahai Tuhan yg membolak-balikkan hati kami, tetapkanlah hati kami dalam agamaMu"

maka para sahabat pun bertanya, apakah hati itu boleh dibolak-balikkan?
maka baginda pun menjawab

"ya, sesungguhnya hati itu berada di antara jari2 ALLAH dan DIA boleh membolak-balikkan sebagaimana yg dikehendakiNya"

orait... citer sem lepas da lepas.. dan sem depan akan berlangsung.. alhamdulillah, alhamdulillah.. syukur.. nikmat Allah tak terhingga.. bersyukurlah.. walaupun kite menerima ujian.. itu nikmat sebenarnya.. sebab ALLAH sayang kita ALLAH turunkan ujian...

demi sesungguhnya.. ALLAh maha melihat segala-galanya..

oh.. lg satu
kolej aku telah menunda tarikh pendaftaran kpd 2 jun (sepatutnya 25hb..) dan kolej ubah pada saat2 akhir... ape boleh buat.. itulah kolej kami... ramai yg sakit hati.. mane tidaknyew.. ade yg sudah balik kg... dan ade yg akan kembali smula tuk daftar.. alih2 tgk dah tunda.. rugi tiket dorg.... huhu.. aku pun da tak balik umah lame dah.. rindu kat Ummi.. sayang kat Ummi.. huhu..

lalala~..

adios..

jam menunjukkan pkul 11.30lebih.. nak g mandi ek..

membe seblah da tnye.. ko x mandi lg ke...


1 ulasan:

NOOR FATIN berkata...

blaja kat mana2 pn mesti ada dugaan~
aku oenah cakap kat ayah aku,
aku byk mslh bila blaja kat msi
ayah aku kata
blaja kat mana2 pn sama je
smua mesti ada dugaan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak