assalamualaikum

Sabtu, 7 November 2009

BLA... BLA... BLA...

bile aku rase rindu..
aku tgk gmbr die...
die la kucin ku...
CHOSIMBA....

ape la...
hari ni ade 2 paper midterm...
pkul 1 dan pkul 3..
da la tak bace ape lg..
hum...

ape nk jadi la aku ni..
mls makin mnjadi2...
nak jadikan laptop baru sebagai faktor kemalasan tak boley jgk...
sebab sepatutnyew aku jdikan laptop ni sebagai penguat memory..
banyak la cekadak memory...
memanjang on9, memory ape camtu...

adoi...
study tak lg..
asgmnt mcm VAVI..
mls menjadi2...
siyot makin terbukti..
tekanan la nanti..
SEM NI HAMPEH WEI..

tp takpe...
mase bjalan pantas..
aku try kejar tak dpt2...
mende aku merapu pagi2 ni

merepek is rempit....
hidup arsenal....
mende la...

astaghfirullah hal azim......




aku yg mkin sesat...
aku rindu betul kat die sbnarnyew..
tp malangnyew rindu aku tak bbalas..
sakitnyew rindu...

mcm ade bnde yg hiris hati aku perlahan2..

ALLAHHUAKBAR

2 ulasan:

izzah berkata...

No comment!

Lynna berkata...

wendookan syekah??? ngehehehe =p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak