assalamualaikum

Khamis, 12 November 2009

hmmm...

post ini mengandungi post yg berkaitan dengan agama islam

suatu hari, waktu tak ditetapkan, bgitu juge dgn tarikh..
what the hell...

bismillahirahmanirrahim

sedang aku sedap naik motor dengan membwa 60-70 kmh sahaje..
almaklumlah, pemandu berhemah..
bwk punye bwk
terpandang lah aku kat satu exident tuh..

hmm...
kalo nk tgk mcm gaduh je lebih...
takde pun yg nak tolong usha jln..
yg ade tgk exident..
jdlah jem...

oh.. aku terprasan sesuatu...
masing2 umat yg ade kat situ mule kluarkan nset
4 what...
tergamam seketike..

aku perhati btul2..
baru aku tau,,
ade yg tgkp gmbr...
ade plak yg picit kat nset..
hm... mybe call org kot..

never mind... forget about them...
sedang aku bwk punye bwk punye bwk...
smpai lah kolej yg ku syg..
KLMU..
syg la sgt...

pegi la kelas... skali pegi klas..
adoi....

kelas anda telah kensel ari inih.. sila cube hari laen...

bengkek... dgn berbekalkan motor pinjam dr arip...
aku pun memulakan la prjalanan pulang dgn harapan pulang ke rumah...

kejadian tdi... igt tak anak2... exident tuh...

semase pulang aku tak de nmpk lah kjadian td...
yg ade hanye kereta lalu lalang..

sedang aku bwk motor dgn menikmati pjalanan yg slow..
mate aku skali lg terpandang kat suatu tmpat...
hmm.... KEDAI NO EKOR... atau.. NOMBOR RAMALAN

kpale hotak die no ramalan

trnampak lah mamat2 yg kluar nset kat exident td..
alangkah malang nyew aku tgk..
aku igt diorg nak call or msg ambulan atau polis...

diorg just nak amek no plat kereta exident tu saje...
ikut kepercayaan org yg takde pegangan agame.. amek no plat kenderaan yg exident boleh menang.. bpk korg menang
dan kebanyakkan yg ade kat situ adalah ORG MElaYU

ape brg wei... arghhhhhh...
bodohnyew korg2 yg men no ekor nih...
da la DOSA besar men judi....
pastu percaye ngan bnde2 karut...
lagi menyesatkan

syirik...
tak yakin dngan janji ALLAH..

takpe lah..

tak leh judge diorg akan jahat selamenyew..
mane tau dorg nk berubah kew..

aku ni bukan perfect pun...

what ever lah...

akhirnyew sampailah kat umah...

dpt 1 msg dri kwn aku...

"mu ade manew"

aku jwb

"aku da balik, bakpe??"

die jwb plak

igt nk suroh mu beli topup, mu smart dakpe"

aduh..
time tu da kat lif da...

tdo lg best
ZZzzZZzzzz

2 ulasan:

izzah berkata...

hari yg mnarek!

Lea Isnawi berkata...

la...kelas td cancel ker???
xpe2....minggu depan g lagi...
wakaka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak