assalamualaikum

Jumaat, 13 November 2009

mari.. mari.. mari...

post yg keberape aku tak tau la....

smalam...
ari khamis...

start penjualan tuk projek entreprenuership.. group aku yg pelik. laki ade 2 org. pompuan ade 9 org. gile ramai.. haha.. tp aku laki.. market lebih.. eceh.. takde lah....

projek ini mengandungi perbualan yg tak senonoh antara ahli kumpulan. sila turunkan brightness comp anda tuk dptkan visual yg menarik... (sape ikut mmg sengal)

sebenarnyew projek nih da lame start, just kami jew yg tak start.. ape nk jd la.. dianggotai oleh 11 org ahli kumpulan.. 2+9=11. diketuai oleh ketue (aku pggl ketue, tak tau namenye, pompuan..) dibantu oleh 10 org yg len.. tp yg aktif hanye 6 org camtu. nga...

modal setiap ahli. rm25.. ape la diorg, aku da la takde duet.. ni ha. dlm dompet tggl rm1.50. aku thn jgk smpai mggu dpn. duet nk byr utang jew..

lepas beli brg. kami pun start jual.. pilih both pelik kat basement kolej.. ngeh... juallah kami di situ.

antara produk yg ditawarkn.
  1. keychain :rm2
  2. button, badge katun, (shinchan pun ade) :rm1.50
  3. tmpt gantung nset :rm3.50
  4. mknan yg tk buat hrga lg..

aku nih jht skit.. mule2 kalo korg kenal ngan aku mmg slow jew, mcm malu2, tp kalo da lame knal, aku naik hantu.. hahahahaha

teruskan..
aku jual start dr kul 9 hgge 5 ptg..
ari nih igt nk g awal. tp bdknyew mcm tak gerak2 pun..
bkn group aku.. budak umah aku.. so aku buat bdo da la..
ketue pun tak msg aku.. hehehehe

so.. mls nk buat..

igt ari nih aku nk jln2 kat maju junction smbil jual brg.. tp pegi kolej plak lmbt.. adoi..
baru ckp.. da ketue msg dah..
nk ckp pew ek..
ckp je la mls

tak lebih, tak kurang..

anyway
korg bukak blog aku jgn lupe syg2 tau..

bukan syg aku..
dgr lah lagu kat blog aku nih...
group lame nih.. otai nasyid pompuan..
kumpulan huda
tajuknyew sayang2

syg korg sume

3 ulasan:

Lea Isnawi berkata...

owh lagu sayang2 ni...
i like!...
dh lama x dgr...

Unknown berkata...

comelnya shin chan tu..hehe..
klik iklan mister potato ;)

Dunia Mommy Comel berkata...

heheeh blog yg sweeet walau pun simple but nice

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak