assalamualaikum

Isnin, 2 November 2009

mende la

sedang aku tgh fikir ape idea aku nak tulis tuk post baru blog aku nih...
aku terfikir something.. something yg memeranjatkan aku...
sebenarnyew da lame aku fikirkan bende nih..
just baru skang aku nak taip...
what ever lah

mule2 aku fikir.. knp la aku slalu sgt tulis kat sume tempat camni

knp la aku single lg

dan ade org tegor aku.. knp ko slalu btanyekan ttg status ko..
adoi.. aku pun tak tau nak jwb pew..

and aku fikir lg..
ape yg aku carik sebenarnyew
carik awek.. aku tak pandai.. serius aku ckp.. aku tak pndai nak mengayat.. ye la sgt
eleh,,, rilek la..
aku pun mude ag..
bajet aku kawen 25... that mean ade 4 thun ag..
sbb aku skang umo 21
huhu....

back to da topik ok..
ape yg aku carik.. last2 aku tau ape yg aku crik.
tp tetap jahil dan ditakuk yg lame, smbil tanak berubah ag.. ape nk jd la

1 ulasan:

kisz berkata...

mende la!
ermm ape nk ckp eyh..
semoga dpt berubh n semoga dpt awek y sehati sejiwa k!~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak