assalamualaikum

Jumaat, 20 November 2009

minggu ke2

pejam celik jew da masuk minggu ke 2 aku brniage bersame kumpulan..
eh2???
lupe la..

assalamualaikum...

ape khabar semue..
bleh camtu??

lagi skali.
alhamdulillah, gerai yg dbuke da masuk mggu yg kedue.. thats mean, kene tutup akaun.. (seb bek aku bukan ketue nak kene buat semue tuh).. siang td jualan mencapai seratus lebih lebih kurang.. but kene korek skit buat modal tuk hari keesokannyew.. ari nih la.. hehe.

mybe sebab jual brg makanan kot.. almaklumlah.. kat kolej ramai yg belagak duduk kl padahal asal kg.. and ramai yg prasan, kejutan budaye btol la.. (termasuk lah diriku yg bgitu bhage.. ceh). dan kebanyakan mereka suke kunyah2.. and.. juallah kerepek.. beli gak ek diorg walaupun blagak mcm org bndr.. tau jugak la asal usul mereke.. lidah melayu lah katekan

and.. aperiantly(ape bnde tah aku eja)
aku ade la kemushkilan...

camni ek.. tgk dibwh

















tgk la

















smpai dapat..














haha








ini la...


kire die camni..
student..
rm 25 x 10=rm 250
but kire2 resit..
rm 300 lbih...
kat tgn ketue ade lg rm140...

camne nak kire tuh...
ai...
pening da...

korang???

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak