assalamualaikum

Sabtu, 13 Mac 2010

knp??


sebab2 aku masih single

x semua laki2 yg tampan dan kacak(mcm aku) sudah berpunya. dan ramai lg yg single mcm aku. mesti korg tertanye-tanye knp aku masih single(tanye la wei, buat dono plak), walhal ramai lg pompuan yg nak dekat ngan org2 mcm aku(tipu jew). Rupa ada LOL, segalanya cukup.. perfect.. cukup pekej. namun.. tetap single, nak tau knp.. nih ha...

1. suke jual mahal
biasenyew org kacak akan jual mahal sedangkan dlm ati nih ade jgk la suke. ego mcm berok rambut punk blakang umah aku, Mungkin sebab rase ddigilai oleh ramai pompuan. konon2 nak dpt yg terbaik.. last2.. aku fikir la sendiri..

2. Persepsi sukar di dekati
Perempuan biasanya menganggap si jejaka tampan agak sukar untuk didekati, nak2 lagi kalo masuk bab2 jd teman idup. konon2, saingan bnyak bg pompuan tu.. sedangkan aku ok jew.. bile dah sume fikir camtu.. sampai tuelah aku tetap ngan ketampanan aku

3. Maintenance tinggi
dada kene up, punggung kene mantap.. takdelah.. huhu.. yg ni highlight kat keperluan harian senarnyew.. tp aku x kisah sgt.. contohnyew pakaian.. lantaklah org nak kate ape pun

4. pernah dikecewakan
oleh kerana asyik dikecewakan jew...aku decide, blom masanya aku nak bercintun.. haha walaupun ramai yg dtg.. (tipu je yg ni). ianya x dpt ubat hati aku yg kecewa gila2 babeng. rasenyew susah nak carik wanita yg boleh betul2 hargai cinta.. atau aku yg x pandai menilai cinta diorg.. LOL2

5. Mencari pasangan ideal
oleh kerana ketampanan aku.. aku nak carik lah yg cun2 jgk.. cewahhh... so.. susah skit nak carik.. that why la aku single lg.. sebab x jumpe lg..

6. Terlalu banyak Pilihan
sakit kepale la bile jd camni.. nak kene pilih yg betul2

7. Terlalu komited dengan kerjaya
aku ni gile ngan grafik.. x tdo pagi petang siang malam sebab komited ngan keje.. suatu hari nanti la.. LOL.. that why la aku ni x de mase nak cintun2 nih.. lalala~

8. Gosip terlalu banyakaduh... ni masalah besar bg org tampan cam aku.. bile ade org dengki ngan aku.. ade jew gosip dan fitnah dan umpat kat blakang aku.. smpai name aku buruk.. sian parent aku. bg name sedap2.. eh?? ah.. lantak lah..

kesimpulannyew.. aku ni adalah seorang yg PRASANNNNNNNNNNNN lebih....

1 ulasan:

enna berkata...

ak stuju ayt last skali jek..haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak