assalamualaikum

Khamis, 25 Mac 2010

tag dari blog kahkahkah!!kamu

Bekas kekasih saya : raja farah [malas nak fikir da pasal kapel2 nih.. mntak putus je.. seb bek die leh terima keputusan saya]

Saya sedang mendengar : arruhul jadid[izzah blog... kami semangat baruu]

Mungkin saya patut : buat assignment [da banyak]

Saya suka : online [muka buku]

Sahabat-sahabat baik saya : baik la sangat

Saya tak faham : perangai macam setan

Saya kehilangan : identiti [gmbar ic x tukar lg, gmbar time tingkatan 3]

Ramai yang berkata : saya smart [terima kasih semua]

Makna nama saya : zayad atau ziyad adelah...zaiyad x de [x tau la]

Cinta itu adalah : cinta hakiki cinta yang pasti

Di suatu tempat, seseorang sedang : merempit

Saya akan cuba : shuffle

Ayat SELAMANYA membawa maksud : cinta hakiki

Telefon bimbit saya : sony erikson k810 hampeh

Bila saya terjaga dari tidur : kentut senyap2

Saya paling meluat apabila : orang komplen masakan saya [x pandai masak pun]

Pesta/Parti adalah :haram jadah [tp pegi kalo x de maksiat]

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : kucin ngok ngek gile

Peringkat umur paling menyeronokkan bagi saya ialah : sebelum umur 2 tahun [dapat n**en]

Hari ini : keje jadi serve kat OUM

Malam ini saya akan : wish birthday kat mu`az

Esok pula saya akan : ada kes ngan MQA

Saya betul-betul ingin : tdo.. ngantok dah

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : smart.. alhamdulillah... [padahal x ada cermin]

Pusat membeli-belah atau arked permainan : red box atau karoke jamban.. yeahhh

Makanan Barat atau Jepun : guna tangan.. sunah.. yeayyy

Bilik yang terang atau gelap : krohhhhhhhhhhhhhhh!!!!

Makanan segera adalah : megi weee weee~

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? : "hmmm"

Siapa yang anda mahu tag? : ape skodeng2???

4 ulasan:

kinchet berkata...

hahahahah
ustad brutal arr :P

yad_element berkata...

ustaz la sgt.. lol

Unknown berkata...

siapa yang di kata "hmmm" tu?? :D

yad_element berkata...

mls nk ckp senarnyew.. tu bile org ckp.. kite jwb la hmmmm,,,,
lol

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak