assalamualaikum

Ahad, 14 November 2010

AC YALL!!!


Assalamualaikum...

pagi yg suram, sedang aku solat subuh dengan penuh khusyuk tetibe aku terbukak laman web metro... ehh... okeh2.. (tetibe)
(this thing is credit to my self)

yela2.. aku tau aku kaki blue.. ehh... kaki internet la... korg ni slalu fikir bukan2.. pagi2 aku da terbukak metro<---ayat kaber owh...

serius.. aku bukak metro menerusi link yg diberi, aku mmg suke bukak2 laman web surat khabar okehh...lalala~

sile la tekan natang ni woi!!.. ini link perlu tekan

ape yg aku nak citer disini adalah aku adalah sebahagian dr komuniti yg risaukan org2 melayu yg suke sgt.. keje malas tp nak untung besar je.. "bro, kalo nak bejaye, modal kene besa bro.."
yaa... tp kalo modal besa pastu dok goyang kaki bersame dengan duet pastu amek gamba pastu letak kat laman web sosial ape hal... itu namanya BEBAL.. penuh ngan risiko.. denga la kate diorg.. semue manis je mulut.. hampeh.. (mcm ade pengalaman jekk, ye aku ade pengalaman, tp pengalaman mendengar org punye luahan la, aku tak penah lg)

back to the topik.. aku juga menerima tempias yg same, iaitu kess AC KONSORTIUM blablabla ape kebende tah.. namnye makin galak org tau pasal kes AC nihh.. seperti yg korg tekan link di atas atau aku tunjuk bukti di sini bg senang...



okehh... da bace.. aku tak reti nak tulis weatermark senarnye.. saje je buat entry nih sebab nak tunjuk kat korg yg aku tak pandai nak buat watermark.. owh.. ade sape2 leh ajar diriku yg kurg ajar ni care nak buat watermark (watercolor ok tak??)

seriusly.. mase aku tulis nih.. aku tgh buat 3 keje.. (blagak bizi, bizi t**k kucenn)

mari kite kupas jawapan AC yall.... jom3...

jawapan kpd jawapan dr ape yg aku nampak dan aku cube nak menilai dengan sebaik mungkin insyaAllah....

1) pihak AC mengatakan gambar diedit pd waktu yg sama seolah-olah-olah die cube menyatakan bahawa itulah harganya ditambah bersama dengan kos2 yg mengarut serta RM500 sebagai bonus.. cop disana sebentar, RM500 sebagai bonus.. humm.. knp perlu bonus pada setiap seutas gelang yg dibeli sehingga RM500.. terdapat kemushkilan disitu.. itu korg nak kupas, kupas la sendiri.. yg aku tau ade keraguan di situ..
gambar yg dikatakan diedit.. keh3.. bro Aidid mmg hebat
kalo bleh edit gamba sampai leh jd camni..



2) lesen under anak syarikat.. that mean syarikat AC mmg takde lesen ke ape.. adoi... mane satu nihh... aku da beli 50 utas gelang.. pakai kat setiap bahagian bdn motor aku, selepas memakainya pd motor terasa kepantasan motor ku berganda, pegi balik kedah ke johor dlm sekelip mata, lepas nihh sye nak tempah lg 100 utas nak suruh kucen saye pakai agar kucen saye sihat2 belaka.. terime kasih AC... yalll

3) bende nihh aku rase kes yg paling parah.. pihak M&S kate mereke takde pun terime ape2 berite dr pihak AC.. tapi pihak AC kate ade dahh.. aku rase bab ni kene salahkan pihak media... (mediatalibarutkrajaan).. tp ape yg bleh aku kate.. M&S syrikat besa, takkan mereka nak menipu diri sendiri.. dan menipu bnde2 nihh... okehh... tak caye meh tgk gamba nihh

carik sendiri kat metro..


keh3... takde lg..


ahh.. aku da semakin melalut... jawapan kpd jawapan seterusnya

4) perlu ke jawab camtu bang AC?? ape yg aku nmpk.. ramai tnye knp tukar name dan gamba testismoni tuhh.. ramai org tnye ttg itu bang.. bukan tnye dari mane.. tak kisah la dari mane.. yg penting sumber kene betul dan sahih, M&S lg.. keh3.. even aku sendiri da tgk da laman web tuh... maaf takde printsc testimoni dr akuhh.. kekeke... (nampak keraguan disitu)

5) gelaran dato bukan isu.. itu je boleh aku kate...

tahniah... korg adalah pengikut yg tau bahawa ade keraguan pd ACK.. yalll

ini buktinya...










okehhh... aku malas nak menyerabutkan otak sebab aku nak buat design... okehh...
ape2 pun yaalllll

kalo perhatikan... brader AC akan taip english speling yg berulang dan salah... antaranya

DELATE = delete
JOINT = join
Al-quraM = Al-Quran <---- tang ni aku tersenyum simpul menampakkan hujung gigi ku yg tak bergosok..
LANGAU = Zaizi Azwan <--- membe aku diberi gelaran langau, AC diberi gelaran Dato...

ape ade hal... aku just risaukan sosiaty aku je,..

sehingga aku ade hati untuk menaip lg..





Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak