assalamualaikum

Sabtu, 13 November 2010

teguran itu bagus, pujian itu tak bagus.. bagus dok ada



pliss.. pliss.. pliss.. kamu janga naka <---ayat anas tahir.. sape tak knal anas tahir sile lah lawat yutub,, then taip anas tahir.. anda pasti nakal... okehh, bende ni mcm da melarat da aku tgk.. mane taknye.. kalo dibiarkan melarat la.. maka dengan itu aku bercite2 nak jd baik...... blablabla.. baik la sangat..

bek to the topic plisss... ini adalah entry berkenaan entry yg lepas.. isu perempuan takleh pakai

maaf tak nampak sgt.. try pakai teropong


kesian korg ek aku tulis camtu.. maaf la ye.. aku da ubah kpd yg lebih comel.. iaitu~~ jeng3...


(comel seperti saye tak??)
sape2 nak kepastian sile la klik perkara di atas...

okeh2.. abaikan...

antara komen yg penuh dengan ketidakpuasan hati kpd ku adalah..
tak payah la sebut...

ape2 pun... teguran korang sungguh bermakna bagi ku.. terime kasih... lepas ni aku try jd sensitip skit.. (bleh kate camni??)..

teguran itu bagus, pujian itu pembunuh... orait...

sehingga ade hati untuk menaip lg...



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak