assalamualaikum

Rabu, 3 November 2010

'???






tap... tap... tap.... bely densing... lalala... jari ini sudah mula menari pada pentasnya.. sungguh lincah sehingga tidak terkata step yg diguna pakai... byk stepnya... mule dari step A sehingga step shutdown this computer... tettttttttttttttttt***...

bep... bep... bep... saje menukar bentuk pertukaran rentak irama bunyi laptop melalui hati... tuuttt... tuttt. tuutttt... tut.... angin itu kluar tanpa kata.. hendak ku tahan terus kluar....

arghhh... amende la aku melalot tak tentu pasal nehhh... igt sket, ko tu dah tue.. jgn byk berangan lg..

okehh...

assalamualaikum

(waalaikumsalam... aku bg korg bace untuk jwb... nanti korg bace je.. bukan nak jwb... atleast jwb dlm hati pun da kire ok la.. doa kan...)

ape yg korg perhatikan di atas adalah salah satu cara yg salah tulis surat2 terkemuka atau talam dua muka... i mean ayat di atas is not suitable for polite (cewaahhh.. aku tak tau ape mksudnye.. maintekanje,kalokorangrasekorangbolehjawabapeakutulis,korangmmghebat)

sebenarnye aku takde la nak dijadikan isu.. cume... buat julung2 kalinya... anak Ummi pegi mane2 sorang diri... anak Ummi ini sedang blajar hidupk terime kasih Ummi..

aku jalan2 sorg2 kat KLIA... basicly camnihh... lecturer aku suh aku buat citer pasal KLIA...

reaksi aku sponta... KL WHATT????

then die smbung lg.. kamu buat.. dont ever argue with stupid people (ini bukan dari siri jelajah aku ke KLIA)

mule2 aku pegi arituhh.. LCCT.. aku tak tau plak ade beza.. lantaklah.. aku pegi je..
skali aku da amek gamba... salah da..... lecturer berkata

"kamu jgn nak kencing saye"

aku kate balik...

"bile plak aku nak kencing kat ko"
(dalam hati)

then aku pegi la balik mmgu depan nye dgn muke yg redha...
akhrinya berjaya sampai...

what...

KL central to LCCT RM8

KL central ke KLIA RM10....

hoho,,,

mcm harem la jadinye kpd diri aku...

keh3... aku geram la... bukan geram kpd sesiape.. just nak mengadu nasib je... hari2 aku idup takde berkat.. sebab diri aku sediri...

its ok yg itu... ade lg...

kamere salah setting.. habis gamba hancur...

seb bek lecturer tak tegur.. kekeke... lantakla sane..

ni antara lampiran gambar yg ada,,...


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak