assalamualaikum

Rabu, 5 Januari 2011

A Magnolia Sherbet A Day is Like I LOOIIKEEE!!!

bissmillahirahmanirahim..


bolehkah aku memaki hamun pd mereka??


BOLEH!!
(sebab ini blog aku, aku kesah ape)


baru2 ni nuffnang hampeh (sebab aku tak penah dpt ape2) ade kuarkan praduan baru, iaitu peraduan 'magolia sherbet a day is like BRAIN FREEZE!! BRAIN FREEZE!!!',  aku ingat nak buat tak tau la bende alah ni...tp apekan daya aku pun nak terlibat sama dalam bende alah ni..


okeh.. ini ceritanya, aku bukan nak kate ape la, tp aku terpakse kate melalui perkataan yg aku taip.. mule2 sebelum tulis ape2 kompem la kene research dulu ttg produk tu.. tp apekan daya.. bile aku tekan Magnolia Sherbet je yg kluar hanyalah blog2 picisan Macam blog aku bagus sgt je yg dah pun kluarkan isu MAGNOLIA NIH... dengan bermacam2 tajuk... A Magnolia Sherbet A Day blablabla, smue tajuk mcm puji2 je magnolia nihh... like i said.. aku kesah ape..


"hoi!!aku nak carik maklumat la!!"


klik untuk mendapatkan aiskrim ini tipu je

kan da ckp, semue blog yg citer pasal aiskrim ini



punyela beriye aku carik kat mane2 link tak jumpe.. tak caye klik kat SINI.. tp tak tau a dieorg da update ke blom.. tp time ni blom la.. korg sape?? A Magnolia Sherbet A Day Tak Kluar Lagi Maklumat Die


TAPI TAK JUMPE PUN!!!

ade aku kesah ko sape pun
(time ni tgh tgk citer Lu pikirlah sendiri)




tp ape yg aku bleh ckp kan.. bende ni kecik je.. org kate dengan pelbagai2 khasiat mende ni.. iyeke... mari kite singkap songkap bende alah ni.. dari pemerhatian aku, bende ni dpt bg kite:

  1. sihat
  2. kurus
  3. vitamin ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
  4. comel
  5. kiut
  6. bla3
  7. boley blah

tp something tu mesti ade kelemahan kan... bende ni leh bg kite:

  1. habes duet
  2. duet habes
  3. takde duet
  4. duet takde

sebab, ini sebabnye,,.. bende tu kecik je.. and mcm kecik je.. dan terus kecik je tgk.. lalala


igt nak letak lg satu gambar.. tp kalo korg tgk pun kompem gelak abes punyelah..
buat bukak aib org je. tak elok




sebenarnye, bende ni sebenarnye, dan sebenarnye.. yg kite anggap sedap, bleh kurus dan boleh mcm2 lg sebenarnye adalah alat sahaja. yg tentukan segalanya adalah ALLAH. bende ni da lame da org pertikaikan, mmg nampak remeh kan.. tp bende ni sebenarnye melibatkan akidah. memang aku tak pandai nak bg komen atau nasihat ttg agama ni.. tp bende ni kite kene alert skit.


contohlah, kite makan dan kite rase kenyang,.. pastu kite anggap makanan tu kenyangkan kite. SALAH WOI!!!... bende tu alat je.. yg kenyangkan ALLAH.. cube la bayangkan kite mkn bnyk mane pun, kalo ALLAH tak izinkan kite kenyang, tak kenyang jugak,.. mesti korg pun penah alami kan.. makan bagai nak rak, tp tak kenyang2 jugak.. sebab ALLAH tak izinkan..


kite just anggap bende tu sebagai usaha kita.. bukan letak 100% harapan... igt ye.. ALLAH yg izinkan bende2 ni..


okehlah.. aku malas nak citer panjang2.. bukan ade ilmu pun dlm blog hampeh aku ni..


adios

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak