assalamualaikum

Jumaat, 24 Disember 2010

al-kesahhhh maiming punya hal...


rialiti anak bangsa...

kemanakah anak bangsa ku sesat,
kemanakah anak bangsa ku menghilang,
kemanakah anak bangsa ku pergi.

crap....

this is not isu anak bangsa.. kalo anak bangsa tu tak kesah lg.. tp kalo anak bangsa tu islam... kau fikirlah sendiri...

amende melalut...

realiti maiming..

selepas satu, satu yg jadi... 

kekecohan maiming lagu yg pertama adalah maiming seorang cekgu.. mmg jadi isu, igt lepas ade org perli die mahu insaf dan hentikan perbuatannya, tidak... dan sesi ini berterusan sampai skang, masih ada lg video2 die dalam internet, seriusly aku x tgk lg video2 die sebab aku tau ape yg perlu aku tgk.. cewahhh...

jujur aku kate, aku tak kesah profesion die... tp yg aku kesah adalah die adalah wanita muslimah...

note: wanita muslimah bukanlah kategori untuk wanita yg solehah, wanita muslimah adalah wanita2 yg berstatus islam, tak kiralah berperangai seperti apa pun, itu hak dia dengan Allah utk berperangai, hak kita dengan dia adalah saling mengingatkan antara satu sama lain..

tragedi cikgu maiming mmg telah membuat satu fenomena... fenomena di mana wanita semakin brani utk bermaiming.. keadaan mereka.. masyaAllah.. tak tau la nak kate ape.. itu je nak maiming pepagi nihh..

apehal2 pun..

p/s: dorg buat mcm nak menunjuk2...
p/s: ameno tetap tak mau naikkan islam kat malaysia ni..

1 ulasan:

New Hope berkata...

jom sama2 kutuk cikgu miming tu moga usaha kita diredhai oleh Nya,,

WOO 30 863 PMR dapat 9A

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak