assalamualaikum

Rabu, 22 Disember 2010

macam mana nak hantar mesej sendiri kepada diri sendiri dalam FB

kerja ni gila skit.. tp mcm seronok je..

awas!! jgn amalkan lebih dari 3 kali sehari.. dikhuatiri anda akan naik gile..

mule korg kene la log in fb korg kan... mmg la, da tu camne nak buat kan...

okeh.. ini part paling susah... (padahal tak pun... macam mane pun..)

mule2 korg kene bukak baju







ehhh

1st skali... tekan pada PRIVACY SETTING

 THIS THING IS KLIK

setelah masuk pada privacy itu, tekan pula pada coztumize 

TEKAN LA WOI 


dan pd coztumize tu korg klik pula pd priview, setting priview ini adalah setting yg org lihat, so.. korg kene la setting betul2 tau.. sebab fb ni gile skit, dan org kat luar sane lg gile..
 TEKAN INI PLAK

korg masuk plak kat priview korg punye porfile yg org luar bleh tgk.. mcm saye punye, ini setting yg everyone tgk.. prvite skit ek.. malu i...
 tekan pd atas tu yg tulis send him/her a mesej.. best wo..


pd waktu itu bnde ini akan apear.. so.. ikut korg la nak tulis ape...
 TAIP LA IKUT HATI KORG.. SEBAB YG BACE MSG NI BALIK PUN KORG..



 KEMUDIAN TEKAN PD HOME DAN TEKAN PD MESEJ UTK MELIHAT MSG KORG BALIK



NAK LEBIH MENARIK, KORG BLEH BLS MSG KORG SENDIRI...


punah ranah la korg... kah3...

okeh.. itu je tutorial ku...

2 ulasan:

shamsiah shamsuddin berkata...

nice..tak pernh dibuat org..
thanks for the sharing..
aku stat buat da..

yad_element berkata...

menarik kan...
tp saye lg suke yg selak kain tuhh..
wohooo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak