assalamualaikum

Selasa, 14 Disember 2010

baju kau baju kau, baju aku baju aku....

dongeng bangsaku

terkesima sebentar jika ade org tegur...

"da la baju lame, kolot plak tuh..."

realiti anak bangsa kita mmg begini, hidup kita bukan lg berpandukan pd aliran islam yg betul, tetapi berpandukan peluru berpandu, atau dalam kata lain trend...

jwpn otak aku kpd beliau

"kalau apa yg kau pakai sekarang dpt menyumbang kpd islam dan diri kau untuk dekat dengan Allah, aku salute dan teruskanlah pakai seperti apa yg kau pakai, tapi kalau tidak,.. jgn jwb di sini.. jwb di akhirat nanti, aku takde mase nak layan ngan org yg ade otak, tp pemikiran tipikal"

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

betul tu, cume keciwa org yg memperkecilkan rezeki Allah dgn jawapan tak ada jalan lain..

HUBUNGAN TIDAK JUJUR TAK SAMPAI PUTRAJAYA

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

iklan aku x phm

nyanyi jom awak